Jag kommer inom kort att uppdatera forumet till en betydligt nyare version.
Forumet kommer att få lite modernare vy, men kommer i det stora hela vara väldigt snarlikt.
Min plan är att migrera allt som finns i det nuvarande forumet så att inget går förlorat.
Dock ett problem som jag har stött på redan nu är att lösenorden som ni har för att logga in i forumet inte kan flyttas över. Detta är för att era lösenord är krypterade, men är krypterade med en gammal algoritm. Det uppdaterade forumet använder sig av en betydligt nyare och starkare algoritm, vilket gör att era nuvarande lösenord inte kommer att fungera.
Jag jobbar på att hitta en lösning för detta, men troligen kommer det att bli att ni får välja "Glömt lösenord" när ni försöker att logga in och sätta ett nytt lösenord.
Utöver detta så kommer jag tyvärr behöva stänga ner forumet helt och hållet ett par dagar. Detta är för att jag ska kunna säkerställa att alla inlägg följer med i den nya, samt att jag behöver uppgradera ett par saker på webbservern, dessa uppgraderingar gör att det nuvarande forumet slutar att fungera.
Jag återkommer när detta är aktuellt.
Om det redan nu finns tankar och idéer på förändringar ni skulle vilja se i forumet, så är det bara att kontakta mig