Gotland 19 juni

Hjälp till att organisera flygresor

Moderatorer: Henrik, Henrik

Per Bojfelt
Inlägg: 24
Blev medlem: lör dec 20, 2008 10:27 am
Ort: Malmö

Gotland 19 juni

Inlägg av Per Bojfelt »

Yksel tar LZ och undertecknad PL till Gotland den 19/6 reserv 20/6
Är det några som vill hänga med ?

En tur runt ön och fika i Bunge och söderut och vidare mot fastlandet.....

Ring eller maila Per B eller Yksel vilken kärra ni vill följa med i.

Tag nu chansen att komma till ön för en billig peng.....
Har ni typat in er på VPL så delar vi givetvis på begivenheten att få ratta
denna ca 2 timmar långa resa.

Bäst flygarhälsningar
Per B
0735 091449
per.bojfelt@gmail.com :D

Användarvisningsbild
Tomas D
Inlägg: 171
Blev medlem: sön okt 22, 2006 9:38 am
Ort: Kävlinge
Kontakt:

Inlägg av Tomas D »

Hej Per.
den 20/6 har vi "öppet hus" och det vore tråkigt om våra kärror inte var på flygplatsen då.
Mvh Tomas

Skriv svar