Är det några som vill hänga med ?
En tur runt ön och fika i Bunge och söderut och vidare mot fastlandet.....
Ring eller maila Per B eller Yksel vilken kärra ni vill följa med i.
Tag nu chansen att komma till ön för en billig peng.....
Har ni typat in er på VPL så delar vi givetvis på begivenheten att få ratta
denna ca 2 timmar långa resa.
Bäst flygarhälsningar
Per B
0735 091449
per.bojfelt@gmail.com