Daniel lyckades "övertala" mig att hänga med på en kvällstur i söndags. Han utlovade solnedgång, romantik och branta svängar. Det tackar man inte nej till. Här är lite bilder:
KalleKalle och LuddeZäta uppställda. I KalleKalle satt Bo Palm med polare.
Daniel går "by-the-book" och kollar att allt är OK på LuddeZäta.
Mot Skanör-Falsterbo.
...och vidare mot Klagshamn med Öresundsbron i bakgrunden. Nu börjar det hetta till! Några halvbranta svängar och så hemåt.
Fina bilder men jag lyckas då aldrig se glad ut på någon av dem, seriös flygning så att säga
Daniel
"When once you have tasted flight you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return."
Mycket fint...här blir man ju kändis på film och allt
Daniel
"When once you have tasted flight you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return."