Både VIR och VKK är lediga så boka nu upp dem och häng med till Varberg.
Själv planerar jag att flyga dit med VLZ. Har fullt i planet just nu, men får besked ang. passageraren idag eller imorgon.
Gratis inträde för piloten och 100:- för passagaren.
Flygtid på ca 2:30 ToR.
Vädret ser ut att vara flygbart just nu, men det är väl det ända som kan hindra ett besök.
Tänkte start från ESTT ca halv nio.
Jag var på varberg idag (var tvungen att tanka där, trollhättan blev torrlagt en halvtimme innan vi landade). Trevligt fält, trevliga människor. Lite småojämn bana kanske men det är vi vana vid