Vad gör vi 2007
Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik
- Hakan Sjoberg
Vad gör vi 2007
Vi firar snart jul och nyår och innan vi vet ordet av så är det lärkor över fältet. VAD GÖR VI? (Inte en massa jobb det tar vi i ett annat forum) Nä jag tänker på långa härliga flygningar.
Här lite som man ka planera för:
Tävlingsflyg;
Danska Mästerskapet 5-6 maj (jag planerar att delta som träning inför Svenska Mästerskapet Datum ej klart brukar gå helgen före midsommar. Air-BP Rallye i Danmark Pöl Airport Nordals 1-2 september (även här tänker jag vara med).
Annat kul:
Freidrichshafen, EAA Barkaby första helgen i juni, PFA rallye i Kemble, England juli. Wings and Wheels Varberg juli, Kräftstjärtsvängen i Siljansnäs augusti.
Saknar en KALENDER på hemsidan faktiskt.
Här lite som man ka planera för:
Tävlingsflyg;
Danska Mästerskapet 5-6 maj (jag planerar att delta som träning inför Svenska Mästerskapet Datum ej klart brukar gå helgen före midsommar. Air-BP Rallye i Danmark Pöl Airport Nordals 1-2 september (även här tänker jag vara med).
Annat kul:
Freidrichshafen, EAA Barkaby första helgen i juni, PFA rallye i Kemble, England juli. Wings and Wheels Varberg juli, Kräftstjärtsvängen i Siljansnäs augusti.
Saknar en KALENDER på hemsidan faktiskt.
- Hakan Sjoberg
EAA Fly-In Barkaby
Jag åker till BArkaby lördag morgon den 2 juni och åter söndagen den 3 juni. Jag flyger med Sjöbo fks SE-FSF en Archer II.
Planerar ni att flyga dit så kan vi ordan en planeringsträff förslagsvis i veckan före.
Planerar ni att flyga dit så kan vi ordan en planeringsträff förslagsvis i veckan före.
- Johan Wiklund
Jag tänker försöka flyga Moth'en till Kjeller i Norge den 13:e Maj. Det är 75års jubileum på Tiger Moth i Norge och Sverige i år...
Ska även försöka vara med i Västerås i slutet av Maj.
Sen är det 16 Juni på Skå Edeby. Då är det 75års firande för Tiger Moth'en i Sverige. Tanken är att försöka få ihop 15 Moth'ar och förmörka himlen över Stockholm med dessa...!
Allt ovan helt beroende på hur SAS behagar lägga schemat... suck...
Sen har jag inget planerat...
En tur söderut, riktning alperna hade varit kul...Om man får tid!
Johan Wiklund
Ska även försöka vara med i Västerås i slutet av Maj.
Sen är det 16 Juni på Skå Edeby. Då är det 75års firande för Tiger Moth'en i Sverige. Tanken är att försöka få ihop 15 Moth'ar och förmörka himlen över Stockholm med dessa...!
Allt ovan helt beroende på hur SAS behagar lägga schemat... suck...
Sen har jag inget planerat...
En tur söderut, riktning alperna hade varit kul...Om man får tid!
Johan Wiklund