Tyskland i maj?

Hjälp till att organisera flygresor

Moderatorer: Henrik, Henrik

Användarvisningsbild
Johan
Inlägg: 619
Blev medlem: ons apr 26, 2006 6:56 pm
Ort: Trelleborg
Certifikat innehav: PPL

Tyskland i maj?

Inlägg av Johan »

Hej,

jag planerar att flyga en sväng i Tyskland under Kristi flygarhelgen i maj.
Just nu ser det ut att bli torsdag-söndag.

Tänker flyga med SE-KSF.

Någon som är sugen på att hänga med och vara pilot/co-pilot?
Jag delar gärna flygningen (och kostnaden :-) ) med någon...det blir lite för mycket att sitta vid spakarna hela tiden. Jag tar gärna högersits och pratar lite radio :-)

Det är ett utmärkt tillfälle att öka på sin erfarenhet. Har varit iväg en gång tidigare på en sådan här runda och det var riktigt roligt och lärorikt.

Vi kommer att hänga med på Kristianstads eskaderflygning.
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B

Användarvisningsbild
Henrik
Inlägg: 657
Blev medlem: fre apr 28, 2006 12:18 am
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av Henrik »

Hmm. Inte omöjligt. Fast jag får hålla mig i högersits då..eller ta en egen maskin. :)

Vart bär det hän?
Henrik Persson

Användarvisningsbild
per
Inlägg: 133
Blev medlem: lör sep 23, 2006 7:41 pm
Ort: Malmö

Inlägg av per »

Jag är intresserad av att följa med!

/Per

Användarvisningsbild
Johan
Inlägg: 619
Blev medlem: ons apr 26, 2006 6:56 pm
Ort: Trelleborg
Certifikat innehav: PPL

Inlägg av Johan »

Kanon!
Har ingen vart det blir, det bestäms längre fram och under tiden som vi är där.

Men då kör vi på detta!
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B

Skriv svar