Så här var det iaf idag.
Klubben i vårvinterskrud.

Ludde parkerad på andra sidan svackan. Nu skulle hon i hangar.
(märkligt detta att våra flygplan är feminina men har maskulina namn. Något för HBT organisationerna kanske)

Fortfarande mycket med fruset vatten i svackan.

Liten bärighetstest. Tyvärr knakar och spricker det alldeles för mycket.

Det var fööör tunn is. Ludde får stå ute i solen till i kväll, då har det nog fruset på något till så vi kan komma in i hangaren.

Så här mycket vatten har vi i och utanför svackan. Måtte det bli blid väder, vår och sommer.

