Vårtripp

Hjälp till att organisera flygresor

Moderatorer: Henrik, Henrik

Användarvisningsbild
Hakan Sjoberg
Inlägg: 1592
Blev medlem: tor maj 11, 2006 1:23 pm
Ort: Stavstensudde

Vårtripp

Inlägg av Hakan Sjoberg »

Sitter i höstblåsten och regnrusket och funderar på en Italienflygning.

Hänger du med?

Man kan hoppa av och på på olika delar av flygningen. Dvs flyga eller köra bil de olika delsträckorna.

Men skriv och kommentera.

Bild

Användarvisningsbild
Hakan Sjoberg
Inlägg: 1592
Blev medlem: tor maj 11, 2006 1:23 pm
Ort: Stavstensudde

och så hem!

Inlägg av Hakan Sjoberg »

Sitter med ryggskott och drömmer om ljusare tider och sommar. Funderar på hemflygningen efter besök i Modena och Ferrarikörning. Jo där finns ett företag som hyr ut Ferrari och man får gasa runt på Italienska landsbygden. Ev så hejar vi på Milan och ser Zlatan in action.

Sen drar vi tvärs över Italien, följer längs Rivieran bortom Marsielle sen norrut med slutmål Texel och slutligen via nordsjökusten och tvärs Danmark hem igen.

Jag har en som meddelat att han är med hel eller del av flygningen. Någon annan som är intresserad?

Jag utgår ifrån att man landar eller gör andra stopp än de flygplatser som jag valt. Räkna med att tillkommer 10 timmar ca 25 - 30 totalt.

Bild

Jan Mauritzson
Inlägg: 11
Blev medlem: ons jan 12, 2011 5:15 pm
Ort: Lihamn

Inlägg av Jan Mauritzson »

Hej

Den här typen av resa måste vara en av drivkrafterna till att ha ett flygcertifikat. Jag följer gärna med hela varvet.

MVH
Jan Mauritzson

Användarvisningsbild
per
Inlägg: 133
Blev medlem: lör sep 23, 2006 7:41 pm
Ort: Malmö

Inlägg av per »

Jag skulle absolut kunna tänka mig att följa med på en sådan runda!

/Per

Användarvisningsbild
per
Inlägg: 133
Blev medlem: lör sep 23, 2006 7:41 pm
Ort: Malmö

Inlägg av per »

Är det inte dags att börja planera för en Europa-flygning snart?

Jan Mauritzson
Inlägg: 11
Blev medlem: ons jan 12, 2011 5:15 pm
Ort: Lihamn

Inlägg av Jan Mauritzson »

Jag hänger med, hela eller delar av varvet.
Jan

Användarvisningsbild
per
Inlägg: 133
Blev medlem: lör sep 23, 2006 7:41 pm
Ort: Malmö

Inlägg av per »

När ska vi åka Håkan? Någon fler som är sugen?

/Per

Skriv svar