Jo det fungerade bra och det bör absolut göras om igen (kanske inte så stort men när man gör något ska det göras ordentligt

).
Jag fick hjälpa till med flygplansparkeringen och även bilparkeringen. Det som är viktigt inför nästa år är bl a kommunikationen. Jag tycker bl a att vi på flygplansparkeringen skulle fått mer klara instruktioner gällande vilka plan som ska ut först och vilka som skulle "prioriteras" för olika parkeringar.
Samma sak gällande vilka bilar som skulle släppas in till utsällningsplatsen och vilka som skulle parkera på den vanliga parkeringen.
Man kunde även haft någon form av kommunikation med "tornet" eftersom de hade en bra överblick över det hela. Men det gick bra ändå.
Det gick i alla fall bra och jag är övertygad om att alla lärt sig mycket av det de gjorde på invigningen som gör att nästa år kommer att flyta på fint.
Mycket trevlig dag och det märktes att besökarna tyckte det också.
Som Johan skrev:
...det är det positiva vi ska ta med oss!

"When once you have tasted flight you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return."