Det är ett
mycket bra sätt att få ut en hel del information till medlemmarna och givetvis även till alla andra intresserade. Men samtidigt får vi inte glömma att det till stor del bygger på att vi gemensamt skriver, berättar och tar bilder till de kommande nummerna för att det ska gå frammåt och vara lika intressant att läsa nästa brev.
För att det ska bli ett framgångsrikt nyhetsbrev krävs det att vi gemensamt bygger upp det och därefter håller det vid liv...
Var något bra? Berätta då det!
Var något mindre bra? Berätta vad det var och gärna hur kan man göra det bättre!
Känner du att något fattas? Berätta vad som fattas och eventuellt hur man skulle kunna få till det i nästa nummer!
Kändes något överflödigt? Vad och varför var det överflödigt?
Finns felaktig information i brevet? Säg till vad det är, så fixas det till.
o s v...
Så tveka inte en sekund med att skicka in förslag och idéer av alla slag till:
skynews(at)estt.se
/Daniel
"When once you have tasted flight you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return."