jag planerar att flyga en sväng i Tyskland under Kristi flygarhelgen i maj.
Just nu ser det ut att bli torsdag-söndag.
Tänker flyga med SE-KSF.
Någon som är sugen på att hänga med och vara pilot/co-pilot?
Jag delar gärna flygningen (och kostnaden
Det är ett utmärkt tillfälle att öka på sin erfarenhet. Har varit iväg en gång tidigare på en sådan här runda och det var riktigt roligt och lärorikt.
Vi kommer att hänga med på Kristianstads eskaderflygning.