Wheels & Wings

Hjälp till att organisera flygresor

Moderatorer: Henrik, Henrik

Användarvisningsbild
Johan
Inlägg: 619
Blev medlem: ons apr 26, 2006 6:56 pm
Ort: Trelleborg
Certifikat innehav: PPL

Wheels & Wings

Inlägg av Johan »

På lördag är det Wheels & Wings i Varberg.

Både VIR och VKK är lediga så boka nu upp dem och häng med till Varberg.
Själv planerar jag att flyga dit med VLZ. Har fullt i planet just nu, men får besked ang. passageraren idag eller imorgon.

Gratis inträde för piloten och 100:- för passagaren.

Flygtid på ca 2:30 ToR.

Vädret ser ut att vara flygbart just nu, men det är väl det ända som kan hindra ett besök.
Tänkte start från ESTT ca halv nio.

http://www.wheelsnwings.se/
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B

Användarvisningsbild
per
Inlägg: 133
Blev medlem: lör sep 23, 2006 7:41 pm
Ort: Malmö

Inlägg av per »

Jag kommer flyga upp med YYI, troligtvis på lördag.

/Per

Användarvisningsbild
Johan
Inlägg: 619
Blev medlem: ons apr 26, 2006 6:56 pm
Ort: Trelleborg
Certifikat innehav: PPL

Inlägg av Johan »

Jag har en plats över i planet om det är någon som vill följa med upp!

Hör av dig via telefon eller mail. Uppgifterna finns på medlemssidorna.
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B

Användarvisningsbild
Henrik
Inlägg: 657
Blev medlem: fre apr 28, 2006 12:18 am
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av Henrik »

Johan skrev:Jag har en plats över i planet om det är någon som vill följa med upp!

Hör av dig via telefon eller mail. Uppgifterna finns på medlemssidorna.
Yey.
Henrik Persson

Användarvisningsbild
Johan
Inlägg: 619
Blev medlem: ons apr 26, 2006 6:56 pm
Ort: Trelleborg
Certifikat innehav: PPL

Inlägg av Johan »

Nu laddar vi för nästa år.

Wheels'N'Wings är nästa år 18-19 juli.
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B

Användarvisningsbild
Henrik
Inlägg: 657
Blev medlem: fre apr 28, 2006 12:18 am
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av Henrik »

Jag var på varberg idag (var tvungen att tanka där, trollhättan blev torrlagt en halvtimme innan vi landade). Trevligt fält, trevliga människor. Lite småojämn bana kanske men det är vi vana vid ;)
Henrik Persson

Skriv svar