Sitter med ryggskott och drömmer om ljusare tider och sommar. Funderar på hemflygningen efter besök i Modena och Ferrarikörning. Jo där finns ett företag som hyr ut Ferrari och man får gasa runt på Italienska landsbygden. Ev så hejar vi på Milan och ser Zlatan in action.
Sen drar vi tvärs över Italien, följer längs Rivieran bortom Marsielle sen norrut med slutmål Texel och slutligen via nordsjökusten och tvärs Danmark hem igen.
Jag har en som meddelat att han är med hel eller del av flygningen. Någon annan som är intresserad?
Jag utgår ifrån att man landar eller gör andra stopp än de flygplatser som jag valt. Räkna med att tillkommer 10 timmar ca 25 - 30 totalt.