per skrev:Jag har provat filma invändingt från min maskin men har inte hittat någonstans där det går bra att sätta kameran.
Utvändigt har jag inte kommit på hur jag skulle kunna fästa kameran men med en liten kamera så skulle det kanske gå att tejpa fast den.
Jag tror det finns små trådlösa kameror som man kan fästa utvändigt sen har man huvudenheten invändigt. Men jag vet inte så mycket mer om dem.
/Per
Kallas Bullet camera om ni vill söka på internet. Har dock endast sett sådana med trådöverföring, men det finns säkert att få tag på med wireless.
Annars, cool film Samir. Sjukt liten kamera, men kvaliteten räcker ju mer än väl.
Finns väl tusen roliga vinklar att hitta på ett plan, landningsställ, vingspets etc. Man får väl bara vara lite försiktig så man inte påverkar aerodynamiken för mycket. Vingens ovansida och stabbens undersida ska man nog vara försiktig med, inte kul om ena vingen stallar ut innan den andra vid landningen.
Sedan ska man nog vara lite försiktig med vad man flyger över, tappar men en kamera från den höjden lär den bli en ganska farlig projektil , sitter kameran så den börjar vibrera kan den nog slita sig ganska snabbt.