Jag flög idag till Sövde med FCG, piloten var Gunnar och jag var i höger sits.
Härlig och oplanerad tur, typ ( vill du hänga med för en liten sväng?)
Här är några bilder och en liten film för landing med FCG.














































Och här landar FCG på Söderslätts flygfält
http://www.youtube.com/watch?v=0LbYaLKA ... annel_page
Tack för denna gången