Jag flög lite med min kära VE-VKK runt fältet och en härlig studs på Sturup.
Hela 15 minuter i väntläge väst
Snacket med tornet gick smidigt och ganska kortfattat.
Jag har lyckats som vanligt fånga flygturn i rörlig film som finns nu på YouTube. Mycket kort, 2 studsar först på ESTT och en på Sturup och sen landa fint på ESTT.
Såna korta filmer inte för rutinerade piloter, de är mest för nyfikna personer som vill gärna se hur det att sitta i cockpiten när man är på väg att landa.
Så jag rekommenderar inte erfarna piloter att kolla filmsnutten nedan.
http://www.youtube.com/watch?v=ZdmmicWK ... annel_page
En annan flygtur med SE-VLZ över Trelleborg




Min arbetsplats


Gissa vilket flygfält är det på bilden


MVH