Fredag på ESTT?

Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik

Hans_P
Kontakt:

Fredag på ESTT?

Inlägg av Hans_P »

Hej pågar o gräbbor!

En vanlig fredag, som imorgon runt 14, hur brukar det se ut med aktivitet nere hos er? Full rulle eller stilla middagstid?

Hilsen

/hans
Yikes!

Hans_P
Kontakt:

Inlägg av Hans_P »

...svaret är "hyffsat lugnt". Lite trikebogsering, lite skolning, lite celebert besök från norr. :wink:

Bild

Bifogar denna bild som bevis på att vi satte hjulen i backen - efter diket... Pär-Ola till vänster, Håkan till höger, Zephyren i bakgrunden. Vi kommer tillbaka!

/hans
Yikes!

Användarvisningsbild
Daniel
Kontakt:

Inlägg av Daniel »

Haha, här är det tydligen självbetjäning som gäller i forumet enligt modellen "ställ frågan och besvara den själv" :P

Nästa gång blir det kanske bättre...

Daniel
"When once you have tasted flight you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return."

Användarvisningsbild
Johan
Certifikat innehav: PPL

Inlägg av Johan »

Trevligt Hans!
Synd man inte kunde vara på plats...har ju sagt till Maths Holmberg att jag ska flyga in mig på er kärra nästa år...får väl lägga in det i 2009 års flygbudget...
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B

Hans_P
Kontakt:

Inlägg av Hans_P »

Johan skrev:Trevligt Hans!
Synd man inte kunde vara på plats...
Det är väl få förunnat att kunna åka iväg så som vi gjorde en fredag, man brukar ju ha en massa annat för sig, jobb o sånt. Det var i vilket fall väldigt roligt att för första gången verkligen komma ned till er, väldigt trevligt fält som ni har (fast kort om man landade efter diket...). O vi var ju inte själva heller, Håkan var ju där o Henrik fick agera tele-vädertjänst lite prompt. :)

Jag tycker definitivt att du skall flyga in dig på Zephyren. Det är en helt annan upplevelse än Eurostaren, som ju förvisso är en väldigt trevlig kärra den med.

/hans
Yikes!

Användarvisningsbild
Daniel
Kontakt:

Inlägg av Daniel »

Jag känner att det luktar Sky News-artikel här, tänk: "Eurostar vs. Zephyr - komfort möter prestanda"(eller något :D )...

Låter det som en idé? ;)

Daniel
"When once you have tasted flight you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return."

Skriv svar