Sten och Håkan på väg till entren efter en 3 timmars bilfärd med gott kaffe o kaka.

Tunnan taxar tillbaka till plattan

Mycket militära flygplan och då passar det ju bra med militärkäk (ärtsoppa) till lunch

Är dom inte fina?

Lite snack med andra SFK gänget

DC-3:an....vacker som vanligt

Säve (Göteborg City Airport) Tower

Yak-55 bjöd på en magsugande uppvisning.

Tiger-Moth ställer upp

JAS-39 Gripen,Armed and Ready

39:an igen som bjöd på en fin och öronbedövande uppvisning.

Ballonguppblåsning på gång

Och går man förbi såna här kärror så måste man ju bara ta ett foto.

Och som allting annat så har det ett slut..här i Halmstad där både vi och bilen behövde lite bränsle.

Kort sammanfattat: En mycket trevlig utflykt.
Robban