Ny webkamera!

Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik

Användarvisningsbild
Henrik
Inlägg: 657
Blev medlem: fre apr 28, 2006 12:18 am
Ort: Malmö
Kontakt:

Ny webkamera!

Inlägg av Henrik »

Efter att ha slitit hela eftermiddagen (jag skämtar inte - SLITIT!) och delar av kvällen så har vi fått ett tillskott i webcamparken på ESTT. Nu finns även bilder ifrån hangaren!

Jag har krupit under klubbstugan i leran (Christian, jag lånade din overall. Peter sa att det gick bra. Försökte borsta och tvätta av den så gott det gick..), stuckit mig på vassa spik, kämpat med att få in kablen i stugan, klättrat på stege i hangaren, klämt kontakter (fyra gånger!) och slutligen slagits med konstig kamerasetup - men det gick till slut!

Nu ska jag nog ta en paus ifrån fältet en stund. ;)

Johan och Pierre har hjälpt till lite också förresten.
Henrik Persson

Användarvisningsbild
viggo
Inlägg: 186
Blev medlem: mån maj 01, 2006 2:50 pm

Inlägg av viggo »

:lol: Du är en pärla

Användarvisningsbild
Johan
Inlägg: 619
Blev medlem: ons apr 26, 2006 6:56 pm
Ort: Trelleborg
Certifikat innehav: PPL

Inlägg av Johan »

Hangarkameran är bara så cool...

Jag träffade Henrik i slutet av hans arbete...och jag lovar att han hade slitit...han var helt matt. Tur att han fick återhämta sig med våfflor i Hässleholm...
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B

Användarvisningsbild
Henrik
Inlägg: 657
Blev medlem: fre apr 28, 2006 12:18 am
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av Henrik »

Tackar, tackar.

Nu verkar den dessvärre ha dött. Kommer inte åt den heller, så antingen är det glapp i nätverkskablen eller i den andra strömmen. Men det är ju tillfälliga problem. :)
Henrik Persson

Användarvisningsbild
Henrik
Inlägg: 657
Blev medlem: fre apr 28, 2006 12:18 am
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av Henrik »

Nu fungerar den igen tack vare Johan. :)
Henrik Persson

Skriv svar