Jag har krupit under klubbstugan i leran (Christian, jag lånade din overall. Peter sa att det gick bra. Försökte borsta och tvätta av den så gott det gick..), stuckit mig på vassa spik, kämpat med att få in kablen i stugan, klättrat på stege i hangaren, klämt kontakter (fyra gånger!) och slutligen slagits med konstig kamerasetup - men det gick till slut!
Nu ska jag nog ta en paus ifrån fältet en stund.
Johan och Pierre har hjälpt till lite också förresten.