Sjöbo på Lördag

Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik

Magnus
Inlägg: 9
Blev medlem: tor feb 19, 2009 11:02 pm
Ort: Vellinge / Göteborg

Sjöbo på Lördag

Inlägg av Magnus »

Är det någon som har lust så har jag bokat fcgn till på lördag för att besöka sjöbo för att ta en titt på da40n med glascockpit

Användarvisningsbild
Johan
Inlägg: 619
Blev medlem: ons apr 26, 2006 6:56 pm
Ort: Trelleborg
Certifikat innehav: PPL

Inlägg av Johan »

Det är på söndag Magnus...
Kollade på på DA42NG i Göteborg och i Berlin och den är riktigt snygg. DA40NG har samma kropp, och samma cockpit, som DA42NG.
Det är jätteskillnad mot de DA40 jag har suttit i tidigare...

Jag har bokat en UL-kärra, tänkte jag skulle flyga lite sådant det var ett tag sedan. Vi kan se på söndag om jag åker med i FCG eller om jag flyger själv.
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B

Skriv svar