Sjöbo på Lördag
Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik
Sjöbo på Lördag
Är det någon som har lust så har jag bokat fcgn till på lördag för att besöka sjöbo för att ta en titt på da40n med glascockpit
Det är på söndag Magnus...
Kollade på på DA42NG i Göteborg och i Berlin och den är riktigt snygg. DA40NG har samma kropp, och samma cockpit, som DA42NG.
Det är jätteskillnad mot de DA40 jag har suttit i tidigare...
Jag har bokat en UL-kärra, tänkte jag skulle flyga lite sådant det var ett tag sedan. Vi kan se på söndag om jag åker med i FCG eller om jag flyger själv.
Kollade på på DA42NG i Göteborg och i Berlin och den är riktigt snygg. DA40NG har samma kropp, och samma cockpit, som DA42NG.
Det är jätteskillnad mot de DA40 jag har suttit i tidigare...
Jag har bokat en UL-kärra, tänkte jag skulle flyga lite sådant det var ett tag sedan. Vi kan se på söndag om jag åker med i FCG eller om jag flyger själv.
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B
PPL (SEP, IR), UL-B