E6

Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik

Jörgen J
Inlägg: 12
Blev medlem: mån okt 22, 2007 9:30 am
Ort: Trelleborg

E6

Inlägg av Jörgen J »

Jag fick en ide, kan det vara så att Vägverket eller Svevia som bygger om E6 precis runt huskunuten från vår klubbstuga kan vara intresserade av flygbilder för att se hur arbetet fortskrider?

Jag deltog i ett projekt på Limhamn med Skanska som entreprenör. De tog flygbilder över sitt arbetsområde för att se hur arbetet fortskred.

Jag har inga kontakter eller känner någon på Svevia, kan det vara så att någon annan gör det?

Kan ju genera gratis flygtid för de som flyger.

Användarvisningsbild
Henrik
Inlägg: 657
Blev medlem: fre apr 28, 2006 12:18 am
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av Henrik »

Kan också räknas som kommersiell verksamhet och vara strängt förbjudet. :)
Henrik Persson

Skriv svar