SE-VKK och SE-VLZ på torget i Trelleborg och Malmö

Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik

Användarvisningsbild
Gregory Hood
Inlägg: 188
Blev medlem: mån aug 27, 2007 12:46 pm

Inlägg av Gregory Hood »

Ja. min släp behover liten tlc och är inte registrerad ennu.
Men det är liten problem
:)
Bild
We have clearance, Clarence. Roger, Roger. What's our vector, Victor?

— Cockpit crew in the movie 'Airplane.'

Användarvisningsbild
Merheim
Inlägg: 82
Blev medlem: ons jul 16, 2008 2:45 pm

Inlägg av Merheim »

samircolt skrev:Vi får inte glömma att en Trike också ska vara me i kalaset.
Ska vi stå på Gustav så lär det bli dubbelt så dyrt med 2st.

För rent uppmärksamhetsvärde = fånga intresse, så tror jag det räcker bra med ett flygplan (jag tror ett flygplan väcker mer uppmärksamhet p.g.a. att fler känner igen det)

Sedan blir det ju ganska mycket mer jobb att flytta två ekipage.

Vi sk inte missa målet, att väckas intresse och fånga nya medlemmar! Då kanske det inte är högsta prio att visa allt klubben har utan bara att väcka så mycket uppmärksamhet som möjligt.
Christian Merheim

Robban
Inlägg: 82
Blev medlem: ons maj 09, 2007 6:21 pm
Ort: Malmö

Inlägg av Robban »

Här kommer lösningen ,eller vad säger du Håkan? ;-)


Bild

Användarvisningsbild
Hakan Sjoberg
Inlägg: 1592
Blev medlem: tor maj 11, 2006 1:23 pm
Ort: Stavstensudde

Överlastad

Inlägg av Hakan Sjoberg »

Men Robban nu får du ge dig flyga en CriCri med en SUV som extra vikt!? :lol:

Användarvisningsbild
Hakan Sjoberg
Inlägg: 1592
Blev medlem: tor maj 11, 2006 1:23 pm
Ort: Stavstensudde

Klart starta!

Inlägg av Hakan Sjoberg »

Vid gårdagens styrelsemöte så fick vi klart STARTA.

Nu ska vi bara få klart LANDA! (PPR ska klaras ut, färdplan upprättas och lämnas in och så ska vi ha en SLOT tid). :wink:

Vi bildar en liten PR-grupp som tar hand om detta varför ni som vill vara med e-mailar mig.

Alla detaljer etc tar vi i gruppen. Sen följer vi upp det här på forumet.

Användarvisningsbild
Daniel
Inlägg: 105
Blev medlem: ons apr 26, 2006 10:05 pm
Ort: Malmö
Kontakt:

Re: Klart starta!

Inlägg av Daniel »

Håkan Sjöberg skrev:Vid gårdagens styrelsemöte så fick vi klart STARTA.

Nu ska vi bara få klart LANDA! (PPR ska klaras ut, färdplan upprättas och lämnas in och så ska vi ha en SLOT tid). :wink:

Vi bildar en liten PR-grupp som tar hand om detta varför ni som vill vara med e-mailar mig.

Alla detaljer etc tar vi i gruppen. Sen följer vi upp det här på forumet.
Härligt att höra...då kör vi!

Jag är med :D
Mailet ligger redan i din inkorg Håkan...

Fler tappra själar som tänker ansluta? 8)


/Daniel
"When once you have tasted flight you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return."

Användarvisningsbild
Hakan Sjoberg
Inlägg: 1592
Blev medlem: tor maj 11, 2006 1:23 pm
Ort: Stavstensudde

Dax att anmäla sig!

Inlägg av Hakan Sjoberg »

Vi håller på att undersöka var vi kan vara via olika kontakter. Det arbetas både på en plats i Höllviken och en plats i Malmö! Mer info kommer när vi vet mer.

För Höllviken så behöver vi vara minst 4 annars blir det en för lång dag. detta blir troligen en lördag.

För Malmö alternativet, som är flera dagar behöver vi vara minst 6 st. Dertta blir onsdag till lördag alt torsdag till söndag. Dagen före för uppställning och hemtagning på sen lördag eller sen söndag.

Du som kan ställa upp maila mig!

Användarvisningsbild
Tomas D
Inlägg: 171
Blev medlem: sön okt 22, 2006 9:38 am
Ort: Kävlinge
Kontakt:

Inlägg av Tomas D »

Vi kommer med en trike också så räkna med två flygmaskiner / Tomas

Användarvisningsbild
Hakan Sjoberg
Inlägg: 1592
Blev medlem: tor maj 11, 2006 1:23 pm
Ort: Stavstensudde

Final Får vi klart landa?

Inlägg av Hakan Sjoberg »

Vi är på en STAR Hoppas vi får Klart Landa under v 11 sen får vi se när vi sätter oss.

Det blir en lördag och tanken är att vi bildar en liten grupp. Kör två utbildningsmöte före och ett summeringsmöte efter.

Mer postionsrapportering när vi är inbound.

Skriv svar