Brrrr, Lordag 14 Feb

Medlemmar publicerar sina bilder här. Vi väljer bästa i en omröstning och utnämnar vinnare en gång om året.

Moderatorer: Henrik, Henrik

Användarvisningsbild
Gregory Hood
Inlägg: 188
Blev medlem: mån aug 27, 2007 12:46 pm

Brrrr, Lordag 14 Feb

Inlägg av Gregory Hood »

Mycket trikes, men inte so mycket UL-B... liten kalt? :wink:

Bild

Bild

Bild

Ja, jag har flugit ochså! :)
We have clearance, Clarence. Roger, Roger. What's our vector, Victor?

— Cockpit crew in the movie 'Airplane.'

Hans_P
Inlägg: 111
Blev medlem: tis aug 21, 2007 10:21 am
Ort: Kristianstad
Kontakt:

Inlägg av Hans_P »

Men såhär fint var det i Varberg idag, 15/2. Visst var det kallt men brukar det inte vara mer snö längre norrut i vårt land???

Bild

/hans
Yikes!

Skriv svar