samircolt skrev:Vi får inte glömma att en Trike också ska vara me i kalaset.
Ska vi stå på Gustav så lär det bli dubbelt så dyrt med 2st.
För rent uppmärksamhetsvärde = fånga intresse, så tror jag det räcker bra med ett flygplan (jag tror ett flygplan väcker mer uppmärksamhet p.g.a. att fler känner igen det)
Sedan blir det ju ganska mycket mer jobb att flytta två ekipage.
Vi sk inte missa målet, att väckas intresse och fånga nya medlemmar! Då kanske det inte är högsta prio att visa allt klubben har utan bara att väcka så mycket uppmärksamhet som möjligt.
Håkan Sjöberg skrev:Vid gårdagens styrelsemöte så fick vi klart STARTA.
Nu ska vi bara få klart LANDA! (PPR ska klaras ut, färdplan upprättas och lämnas in och så ska vi ha en SLOT tid).
Vi bildar en liten PR-grupp som tar hand om detta varför ni som vill vara med e-mailar mig.
Alla detaljer etc tar vi i gruppen. Sen följer vi upp det här på forumet.
Härligt att höra...då kör vi!
Jag är med
Mailet ligger redan i din inkorg Håkan...
Fler tappra själar som tänker ansluta?
/Daniel
"When once you have tasted flight you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return."
Vi håller på att undersöka var vi kan vara via olika kontakter. Det arbetas både på en plats i Höllviken och en plats i Malmö! Mer info kommer när vi vet mer.
För Höllviken så behöver vi vara minst 4 annars blir det en för lång dag. detta blir troligen en lördag.
För Malmö alternativet, som är flera dagar behöver vi vara minst 6 st. Dertta blir onsdag till lördag alt torsdag till söndag. Dagen före för uppställning och hemtagning på sen lördag eller sen söndag.