Vi som jobbar med Sky News tackar för de fina orden
För att bli ännu bättre krävs det att vi får in ännu fler tips och idéer, och gärna ännu fler som vill vara med och skriva/fota.
Har du en extra idé, eller två? Tveka inte, kontakta oss genast via: skynews@estt.se
Det kan handla om allt från den gången då du var stugvärd och gräsklipparen inte fungerade till artiklar om eventuella nya flygplansköp, headset, resor, nav-rundor, gräsfrön till stråket o s v...som sagt, "the sky is the limit"
Alla förslag är varmt välkomna!
Redaktionen - Sky News
"When once you have tasted flight you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return."
sitter har i Khao Lak och har det bra. Kan tyvarr inte oppna SkyNews, sa det far val vanta till jag ar hemma igen.
Hyfsat flygvader har om jag uttrycker mig milt...aven om all tid tillbringas i sand eller hav/pool...
Johan skrev:...Hyfsat flygvader har om jag uttrycker mig milt...
Då planerar vi nästa flygläger till Khao Lak istället för Sunne?
Trevligt att höra från dig Johan
Låter som det inte är helt fel "där borta", annat är det här
Som sagt, kom ihåg att ta många bilder så vi har något fint att titta på när den lokala dimman lagt sig rakt över fältet...efter att vi läst Sky News, så klart
Daniel
"When once you have tasted flight you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return."
Johan skrev:Då planerar vi nästa flygläger till Khao Lak istället för Sunne?
Vilken stackare skall flyga Eurostar till Khao Lak i så fall?
// Ted
Detaljer detaljer, det tar vi då...det ordnar sig
Daniel