Någon som vet om man kan/får landa på gamla F-10?
Isf kan detta kanske vara ett bra restips..Se länken nedan.
http://www.f10kamratforening.se/
/Robban
Ängelholms flygmuseum
- NisseWesterlund
- Inlägg: 151
- Blev medlem: tor jan 24, 2008 10:48 am
- Ort: Malmö
Jag körde hoj dit i går. Riktigt trevligt ställe med en hel del intressanta prylar. Testade flygsimulatorn också, naturligtvis. Det var dock en vanlig PC med FS2004 på. Dock var det rätt kul med (nästan) 180 graders projektion. Lite bilder:
Tunnan

Instrumentpanel till Tunnan

Raketstol

Vinterflygställ - En så'n ska jag ha!

Flygarkäk!

Tunnan

Instrumentpanel till Tunnan

Raketstol

Vinterflygställ - En så'n ska jag ha!

Flygarkäk!

Det stämmer, Ängelholms flygplats och gamla F 10 är samma flygplats.Johan skrev:Utan att ha någon som helst aning...är inte Ängelholms flygplats gamla F-10?...
Daniel
"When once you have tasted flight you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return."