Sida 1 av 1

Headset Peltor 8006

Postat: ons feb 09, 2011 3:17 pm
av freno
Säljer mina i princip nya Peltor 8006, endast använda som ett "extra" headset.
Har inget att anmärka på dem.

nypris 3400kr, hade tänkt mig kring 1500kr el bud.

Peltors hopfällbara headset att djupa kåpor med mycket bra passiv dämpning och gott om plats för öronen. Mjuk och steglös anpassning av höjd för att passa alla.

Bullerkompenserad electret-microfon.
Rak kabel.
Ställbar utimpedans för att passa olika intercom-system.

Ett mycket bra "standard-headset" med mycket god dämpning och bekväm passform.

För teknisk information se: www.peltor.se

Postat: ons feb 09, 2011 7:42 pm
av Henrik
Hej Freno,

Om du presenterar dig så vi vet vem du är så går det nog lättare. :)

Postat: tor feb 10, 2011 7:09 am
av freno
Ni har nog kanske bara sett mig en gång då jag tittade in på fältet, bor i västerås nu och flyger på ESXX, men har ett hus i höllviken så kommer att besöka er rätt mycket i sommar ;)

Postat: tor feb 10, 2011 7:26 am
av Henrik
Du är välkommen! :-)

Postat: tor feb 10, 2011 7:30 am
av freno
Tackar! lite off topic men hur lång tid tar det att gå från fältet till Kämpinge vattensportklubb?
Henrik skrev:Du är välkommen! :-)

Postat: tor feb 10, 2011 7:31 am
av Henrik
Ingen aning om var det ligger, men kämpinge är väl en 2-3km bort till fots, så inte allt för lång tid. Vi har cyklar på fältet till uthyrning också!

Postat: tor feb 10, 2011 7:35 am
av freno
Det ligger precis där husen i höllviken börjar, typ bärnstensmuset.
Har ju 2h ner till er sen borde det ju att gå till huset. Eller bara landa bada hela dagen och glida hemåt igen till västerås =)
Henrik skrev:Ingen aning om var det ligger, men kämpinge är väl en 2-3km bort till fots, så inte allt för lång tid. Vi har cyklar på fältet till uthyrning också!

Postat: tor feb 10, 2011 9:54 am
av freno
SÅLDA!