Som vi ser på forumet tar många av oss fina bilder.
Nu vet jag att orginalet har en betydligt bättre kvalitet än forumet.
Det tas även bilder som aldrig laddas upp på forumet.
Har klubben något ställe där medlemmarna kan ladda upp sina foton i full storlek ??
Jag vet att det fotades mycket i Sunne och på SM mm. Var finns dessa bilder ??
Kan vi hitta en central plats att lägga våra digitalbilder?
En extra hårdisk i datorn ? En disk på nätet ??
Mvh Tomas
Skänka bilder till SFK.
Re: Skänka bilder till SFK.
Jag hittar inte mina Sunnebilder... (hittar dem nog om jag letar ordentligt)
Men Nisse har tagit en kopia av dem, tror ev. att han t.om. lagt en kopia på Datorn i klubben.
Men Nisse har tagit en kopia av dem, tror ev. att han t.om. lagt en kopia på Datorn i klubben.
Christian Merheim
- NisseWesterlund
- Inlägg: 151
- Blev medlem: tor jan 24, 2008 10:48 am
- Ort: Malmö