Skänka bilder till SFK.

Medlemmar publicerar sina bilder här. Vi väljer bästa i en omröstning och utnämnar vinnare en gång om året.

Moderatorer: Henrik, Henrik

Användarvisningsbild
Tomas D
Inlägg: 171
Blev medlem: sön okt 22, 2006 9:38 am
Ort: Kävlinge
Kontakt:

Skänka bilder till SFK.

Inlägg av Tomas D »

Som vi ser på forumet tar många av oss fina bilder.
Nu vet jag att orginalet har en betydligt bättre kvalitet än forumet.
Det tas även bilder som aldrig laddas upp på forumet.

Har klubben något ställe där medlemmarna kan ladda upp sina foton i full storlek ??

Jag vet att det fotades mycket i Sunne och på SM mm. Var finns dessa bilder ??

Kan vi hitta en central plats att lägga våra digitalbilder?

En extra hårdisk i datorn ? En disk på nätet ??
Mvh Tomas

Användarvisningsbild
Merheim
Inlägg: 82
Blev medlem: ons jul 16, 2008 2:45 pm

Re: Skänka bilder till SFK.

Inlägg av Merheim »

Jag hittar inte mina Sunnebilder... (hittar dem nog om jag letar ordentligt)

Men Nisse har tagit en kopia av dem, tror ev. att han t.om. lagt en kopia på Datorn i klubben.
Christian Merheim

Användarvisningsbild
NisseWesterlund
Inlägg: 151
Blev medlem: tor jan 24, 2008 10:48 am
Ort: Malmö

Inlägg av NisseWesterlund »

Ja, jag har en kopia av dina bilder! :-) Jag har dock inte lagt dem på klubbens dator.

/Nisse

Användarvisningsbild
Tomas D
Inlägg: 171
Blev medlem: sön okt 22, 2006 9:38 am
Ort: Kävlinge
Kontakt:

Inlägg av Tomas D »

Någon som kan tänka sig att fixa en stor hårddisk till klubbdatorn.
Den som sitter där verkar inte allt för stor.
/ Tomas

Användarvisningsbild
Henrik
Inlägg: 657
Blev medlem: fre apr 28, 2006 12:18 am
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av Henrik »

Nae, låt stackars klubbdatorn vara. Där kan ändå inte så många komma åt bilderna. Vi får fixa något på nätet i så fall. Finns väl en uppsjö med tjänster att ladda upp bilder på förresten..?
Henrik Persson

Skriv svar