Sida 1 av 1

Härlig flygtur till Sövde med SE-FCG

Postat: sön jun 28, 2009 7:51 pm
av samir
:arrow:
Jag flög idag till Sövde med FCG, piloten var Gunnar och jag var i höger sits.
Härlig och oplanerad tur, typ ( vill du hänga med för en liten sväng?)

Här är några bilder och en liten film för landing med FCG.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Och här landar FCG på Söderslätts flygfält

http://www.youtube.com/watch?v=0LbYaLKA ... annel_page

Tack för denna gången

:D