Sida 1 av 1

Ny flygcert innehavare

Postat: mån jun 01, 2009 10:36 pm
av samir
Härligt att börja flyga igen när man har flygcertet i fickan. :D

Jag flög lite med min kära VE-VKK runt fältet och en härlig studs på Sturup.
Hela 15 minuter i väntläge väst :? , jag såg 3 startande plan och ett landande, och sen klart för inflygning bana 35.
Snacket med tornet gick smidigt och ganska kortfattat.

Jag har lyckats som vanligt fånga flygturn i rörlig film som finns nu på YouTube. Mycket kort, 2 studsar först på ESTT och en på Sturup och sen landa fint på ESTT.
Såna korta filmer inte för rutinerade piloter, de är mest för nyfikna personer som vill gärna se hur det att sitta i cockpiten när man är på väg att landa.
Så jag rekommenderar inte erfarna piloter att kolla filmsnutten nedan.

http://www.youtube.com/watch?v=ZdmmicWK ... annel_page


En annan flygtur med SE-VLZ över Trelleborg

Bild

Bild

Bild

Bild

Min arbetsplats
Bild

Bild

Gissa vilket flygfält är det på bilden
Bild

Bild
MVH

Postat: ons jun 03, 2009 12:13 pm
av Gregory Hood
Lekker Samir!!!! :D