Sida 1 av 1
Våffelpremiär i Hässleholm 2009
Postat: ons maj 27, 2009 9:16 pm
av per
Postat: tor maj 28, 2009 9:11 am
av Merheim
kan det ha haft något med vinden att göra...
Höjdvind 2000 fot, 260/25
ESMS 271350Z 27020KT CAVOK 16/04 Q1017=
de kom kanske aldrig fram =)
Eller ens upp...
Postat: tor maj 28, 2009 9:20 am
av Hans_P
Hallåj!
Man kan ju lungt påstå att gårdagen regnade & blåste bort. Men det hedrar er att ni kom med 3 maskiner!

SE-LUZ vart också på besök men hade kanske lämnat innan ni kom?
Det är bara att ta nya tag och satsa på nästa onsdag. Varmt välkommna!
/hans