Sida 1 av 1

Brrrr, Lordag 14 Feb

Postat: lör feb 14, 2009 3:30 pm
av Gregory Hood
Mycket trikes, men inte so mycket UL-B... liten kalt? :wink:

Bild

Bild

Bild

Ja, jag har flugit ochså! :)

Postat: sön feb 15, 2009 9:57 pm
av Hans_P
Men såhär fint var det i Varberg idag, 15/2. Visst var det kallt men brukar det inte vara mer snö längre norrut i vårt land???

Bild

/hans