Några besökare som har landat efter anrop imorse att "uppvärmning av glögg pågår"
Här är en luftiskontrollant som landade för att kolla alkholhalten i glöggen.
Lyckligtvis halten var inom gränsen för flygning.

Här är Håkan och en elev på väg upp.

Det var lite djur i rörelse runt fältet

Glögglukten var för stark så att ett SAS-plan skulle landa hos oss men hejdades i sista stund. Vi hade bara 4 flaskor glögg.

SE-VKK VÄNTAR PÅ NÄSTA PILOT.

Oväntat besök, en liten ultra Boeing som var på besök hos oss på fältet.

Alltså, ni som inte var på fältet söndagen 21/12/2008, ni har missat en hel del.
Här en video som visar hur det var i luften idag
pilot: Håkan
co.pilot: okänd
http://www.youtube.com/watch?v=35wV1D_P ... annel_page
Höj gärna volymen
En JET-MOTOR HAR INSTALLERATS I SE-VLZ



