Medlemmar publicerar sina bilder här. Vi väljer bästa i en omröstning och utnämnar vinnare en gång om året.
Moderatorer: Henrik, Henrik
-
Marcus
- Inlägg: 39
- Blev medlem: ons apr 02, 2008 7:43 pm
- Ort: Trelleborg
Inlägg
av Marcus »
Här kommer lite flygbilder i höstmörkret. Högtrycken varar inte länge denna årstiden så man får passa på!
Kort efter start från ESTT.
På väg till Sturup för studs.
På final bana 17. Vind 240 grader 6 knop.
Lämnar mot Slimminge.
Sturups tydligaste inflygningspunkt till vänster om oss. Domen!
Efter överflygning och kontroll av en mycket slak strut blev det anslutning till medvind bana 30.
Bas och final bana 30.
Ack, en sådan fin dag!
-
Gregory Hood
- Inlägg: 188
- Blev medlem: mån aug 27, 2007 12:46 pm
Inlägg
av Gregory Hood »
Bra fotos Marcus!

We have clearance, Clarence. Roger, Roger. What's our vector, Victor?
— Cockpit crew in the movie 'Airplane.'
-
samir
- Inlägg: 252
- Blev medlem: tor feb 07, 2008 4:48 pm
Inlägg
av samir »
--
Senast redigerad av 2
samir, redigerad totalt 0 gång.
-
Gregory Hood
- Inlägg: 188
- Blev medlem: mån aug 27, 2007 12:46 pm
Inlägg
av Gregory Hood »
Kul Samir!

We have clearance, Clarence. Roger, Roger. What's our vector, Victor?
— Cockpit crew in the movie 'Airplane.'
-
Johan
- Inlägg: 619
- Blev medlem: ons apr 26, 2006 6:56 pm
- Ort: Trelleborg
- Certifikat innehav: PPL
Inlägg
av Johan »
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B