Sida 1 av 1

Säve Aeroshow 2008

Postat: sön aug 31, 2008 8:25 pm
av Robban
Här kommer lite bilder från uppvisningen.

Sten och Håkan på väg till entren efter en 3 timmars bilfärd med gott kaffe o kaka.
Bild

Tunnan taxar tillbaka till plattan
Bild

Mycket militära flygplan och då passar det ju bra med militärkäk (ärtsoppa) till lunch
Bild

Är dom inte fina?
Bild

Lite snack med andra SFK gänget
Bild

DC-3:an....vacker som vanligt
Bild

Säve (Göteborg City Airport) Tower
Bild

Yak-55 bjöd på en magsugande uppvisning.
Bild

Tiger-Moth ställer upp
Bild

JAS-39 Gripen,Armed and Ready
Bild

39:an igen som bjöd på en fin och öronbedövande uppvisning.
Bild

Ballonguppblåsning på gång
Bild

Och går man förbi såna här kärror så måste man ju bara ta ett foto.
Bild

Och som allting annat så har det ett slut..här i Halmstad där både vi och bilen behövde lite bränsle.
Bild

Kort sammanfattat: En mycket trevlig utflykt.

Robban

Postat: mån sep 01, 2008 3:40 pm
av Johan
Nån som var med som har lust att skriva en liten reseberättelse till SkyNews?

Maila mig!