Jag hade nöjet att närvara vid Fridhemsinvigningen. Bengt Andersson med sin Pitts S-2A gjorde en mycket fin avancerad uppvisning. Den inspirerade till denna teckning. Vill ni se den i original, så kom bort till Stenbäcksdagarna , där jag kommer att ställa ut några flygtecknngar. Vi ses kanske där.