Pittsteckning

Medlemmar publicerar sina bilder här. Vi väljer bästa i en omröstning och utnämnar vinnare en gång om året.

Moderatorer: Henrik, Henrik

Användarvisningsbild
Sten Johnson
Inlägg: 79
Blev medlem: mån jul 03, 2006 9:05 pm
Ort: Malmö
Kontakt:

Pittsteckning

Inlägg av Sten Johnson »

Jag hade nöjet att närvara vid Fridhemsinvigningen. Bengt Andersson med sin Pitts S-2A gjorde en mycket fin avancerad uppvisning. Den inspirerade till denna teckning. Vill ni se den i original, så kom bort till Stenbäcksdagarna , där jag kommer att ställa ut några flygtecknngar. Vi ses kanske där.

Häls Sten
BildBild