Sida 1 av 1

Löddeköpinge 2008-07-22

Postat: ons jul 23, 2008 12:52 am
av Henrik
Jag, Patric O, Peter L och Mikael L tog oss till Löddeköpinge där det var någon form av motordag där man kunde landa. Trevligt litet(!) fält (ett par studsar där man övar kortfältslandningar rekommenderas).

Jag och Patric fick dessvärre åka ganska tidigt efter att ha insupit atmosfären en stund, samt kikat lite på de fina flygplanen som tagit sig dit, men Mikael stannade kvar och gjorde reklam för klubben ett tag till. En hel bunte informationsblad gick enligt uppgift åt!

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild