Sida 1 av 1

Tur i solnedgången

Postat: mån jul 07, 2008 12:52 pm
av NisseWesterlund
Daniel lyckades "övertala" mig att hänga med på en kvällstur i söndags. Han utlovade solnedgång, romantik och branta svängar. Det tackar man inte nej till. Här är lite bilder:

Bild
KalleKalle och LuddeZäta uppställda. I KalleKalle satt Bo Palm med polare.

Bild
Daniel går "by-the-book" och kollar att allt är OK på LuddeZäta.

Bild
Mot Skanör-Falsterbo.

Bild
...och vidare mot Klagshamn med Öresundsbron i bakgrunden. Nu börjar det hetta till! Några halvbranta svängar och så hemåt.

Bild
Full koll på instrumenten...

Bild
In på final...

...för en klockren landning (OBS: 80 Mb):
http://83.249.97.139/MVI_3291.AVI

Postat: mån jul 07, 2008 6:25 pm
av Daniel
Fina bilder men jag lyckas då aldrig se glad ut på någon av dem, seriös flygning så att säga :wink:


Daniel

Postat: mån jul 07, 2008 10:06 pm
av Johan
Jag tror det hör ihop med att Nisse tvingade dig att flyga med honom :wink:

:lol:

Postat: tis jul 08, 2008 2:58 pm
av NisseWesterlund
Johan skrev:Jag tror det hör ihop med att Nisse tvingade dig att flyga med honom :wink:

:lol:
Ja, Daniel led sig verkligen igenom flygningen! :lol:

Postat: ons jul 09, 2008 8:40 pm
av Henrik
Jag tog mig fräckheten att dra ditt megavideoklipp genom mencoder och få ut en 5.6MB stor x264-kodad video istället:

http://lk.fulhack.info/tmp/mc_MVI_3291.AVI (tar er vanliga spelare den så installera ffmpeg eller testa med VLC eller något)

:)

Postat: tor jul 10, 2008 7:08 pm
av NisseWesterlund
Henrik skrev:Jag tog mig fräckheten att dra ditt megavideoklipp genom mencoder och få ut en 5.6MB stor x264-kodad video istället:

http://lk.fulhack.info/tmp/mc_MVI_3291.AVI (tar er vanliga spelare den så installera ffmpeg eller testa med VLC eller något)

:)
Det uppskattas! Jag tog klippet direkt från kameran...

Postat: tor jul 10, 2008 9:48 pm
av Daniel
Mycket fint...här blir man ju kändis på film och allt :P


Daniel