Tur i solnedgången
Postat: mån jul 07, 2008 12:52 pm
Daniel lyckades "övertala" mig att hänga med på en kvällstur i söndags. Han utlovade solnedgång, romantik och branta svängar. Det tackar man inte nej till. Här är lite bilder:

KalleKalle och LuddeZäta uppställda. I KalleKalle satt Bo Palm med polare.

Daniel går "by-the-book" och kollar att allt är OK på LuddeZäta.

Mot Skanör-Falsterbo.

...och vidare mot Klagshamn med Öresundsbron i bakgrunden. Nu börjar det hetta till! Några halvbranta svängar och så hemåt.

Full koll på instrumenten...

In på final...
...för en klockren landning (OBS: 80 Mb):
http://83.249.97.139/MVI_3291.AVI

KalleKalle och LuddeZäta uppställda. I KalleKalle satt Bo Palm med polare.

Daniel går "by-the-book" och kollar att allt är OK på LuddeZäta.

Mot Skanör-Falsterbo.

...och vidare mot Klagshamn med Öresundsbron i bakgrunden. Nu börjar det hetta till! Några halvbranta svängar och så hemåt.

Full koll på instrumenten...

In på final...
...för en klockren landning (OBS: 80 Mb):
http://83.249.97.139/MVI_3291.AVI