Medlemmar publicerar sina bilder här. Vi väljer bästa i en omröstning och utnämnar vinnare en gång om året.
Moderatorer: Henrik, Henrik
-
Henrik
- Inlägg: 657
- Blev medlem: fre apr 28, 2006 12:18 am
- Ort: Malmö
-
Kontakt:
Inlägg
av Henrik »
Ibland är det såntdär väder..och det är så väldigt roligt.
On top på 1000ft, regnskurar (fråga Robban som låg EK i varvet

) och annat otyg, men ack vad vackert.
Fler bilder och några filmklipp finns på
http://lk.fulhack.info/bilder/thumbnails.php?album=46
Henrik Persson