Sida 1 av 1

Besök av UltraFlyers idag 13/7-06

Postat: tor jul 13, 2006 6:22 pm
av viggo
Tre stycken Eurocub och en Dynamic WT9 besökte oss idag. De hade varit iEngland på Flyin. Sedan i Bremen - mellanlanda ESTT - V.Frölunda flygklubb.
De tankade, men tyvärr kunda jag inte bjude dem på kaffe. Vattnet- ni vet !

Swedish UltraFlyers

Postat: tor jul 13, 2006 6:23 pm
av viggo
Bild

Bild

Bild

Bild