Besök av UltraFlyers idag 13/7-06
Postat: tor jul 13, 2006 6:22 pm
Tre stycken Eurocub och en Dynamic WT9 besökte oss idag. De hade varit iEngland på Flyin. Sedan i Bremen - mellanlanda ESTT - V.Frölunda flygklubb.
De tankade, men tyvärr kunda jag inte bjude dem på kaffe. Vattnet- ni vet !
De tankade, men tyvärr kunda jag inte bjude dem på kaffe. Vattnet- ni vet !



