En ny "fågel" flög ur boet och testade vingarna den 11 nov. Jag hade nöjet att vara på plats, när Johan Wiklund provflög sin nyrenoverade Auster. Här kommer en bild från händelsen. Den såg stilig ut i luften och motorn gick jämt och fint som en hederlig gammal traktor. Det är nått visst med gamlingar som hänger med.