Medlemmar publicerar sina bilder här. Vi väljer bästa i en omröstning och utnämnar vinnare en gång om året.
Moderatorer: Henrik , Henrik
Robban
Inlägg: 82 Blev medlem: ons maj 09, 2007 6:21 pm
Ort: Malmö
Inlägg
av Robban » tor aug 06, 2009 2:44 pm
Merheim
Inlägg: 82 Blev medlem: ons jul 16, 2008 2:45 pm
Inlägg
av Merheim » tor aug 06, 2009 7:30 pm
Den är inte stor, den är jättestor.
Bilderna ger inte storleken rättvisa. Tänk er en stadsbuss som man satt vingar på och ett landningsställ under.
De behövdes 3 pers att tanka. En som stod på marken, en på understa vingen som kunde räcka vidare slangen till en som stod på översta vingen.
Sedan var de tvugna att vända planet för att slangen skulle nå till andra vingtanken.
Christian Merheim
samir
Inlägg: 252 Blev medlem: tor feb 07, 2008 4:48 pm
Inlägg
av samir » sön aug 09, 2009 5:44 pm