AN-2 på fältet

Medlemmar publicerar sina bilder här. Vi väljer bästa i en omröstning och utnämnar vinnare en gång om året.

Moderatorer: Henrik, Henrik

Robban
Inlägg: 82
Blev medlem: ons maj 09, 2007 6:21 pm
Ort: Malmö

AN-2 på fältet

Inlägg av Robban »

Bild
Bild

Användarvisningsbild
Merheim
Inlägg: 82
Blev medlem: ons jul 16, 2008 2:45 pm

Inlägg av Merheim »

Den är inte stor, den är jättestor.

Bilderna ger inte storleken rättvisa. Tänk er en stadsbuss som man satt vingar på och ett landningsställ under.

De behövdes 3 pers att tanka. En som stod på marken, en på understa vingen som kunde räcka vidare slangen till en som stod på översta vingen.

Sedan var de tvugna att vända planet för att slangen skulle nå till andra vingtanken.
Christian Merheim

Användarvisningsbild
samir
Inlägg: 252
Blev medlem: tor feb 07, 2008 4:48 pm

AN-2 idag på fältet från Tyskland

Inlägg av samir »

:arrow:
Här kommer mer bilder på AN-2 idag söndag 9/aug/2009 på fältet från Tyskland för att tanka.
Jag hjälpte dom att tänka 237 L. halv tank som räcker till Göteborg.

http://www.youtube.com/watch?v=XT6CUIAj ... re=channel

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

:shock: :shock: :shock: :shock: :?
Bild

:shock: :shock: :shock: :shock: :?
Bild

:shock: :shock: :shock: :shock: :?
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Skriv svar