
Den nya flaggan fladdrar på i den friska vinden.

Både VLZ och VKK var uppe i varvet och luftades.

Johan berättar om den 17 maj 2008.

Publiken bestod av ca 15-20 medlemmar som var där och lyssnade.

Allt, från början till slut, förklarades i detalj och avslutades med fria frågor från publiken.

Det obligatoriska eftersnacket med Johan. Vad vore klubbträffar utan det där eftersnacket...?

Bo-Lennart spanar ut över fältet.

Pers "Hush Puppies"-vovve, Valle.

Alla kan ju bli hungriga!

Även FCG var upp ett par vändor.

Kallas det flygspan eller trikespan...?

Bo-Lennart har redan varit uppe men längtar (precis som alla oss andra) redan till nästa flygtur

FCG hinner knappt rulla in till stugan förrän den ska iväg igen

Henrik hade tur nog att hinna med en sista sväng innan VKK blev groundad.

Kontroll av vädret, både vid datorn...

...och i "verkligheten"

FCG klar för idag, kolla in de snygga musskydden

Tomas kollar genom sin trike inför tisdagens besiktning.

"Flygingenjörsmöte".

Per sköter om sin röda pärla.
Det var allt för denna gång, på återseende.
Daniel