Rügen 08-08-02

Medlemmar publicerar sina bilder här. Vi väljer bästa i en omröstning och utnämnar vinnare en gång om året.

Moderatorer: Henrik, Henrik

Användarvisningsbild
Henrik
Kontakt:

Rügen 08-08-02

Inlägg av Henrik »

Eftersom Visingsöturen blev inställd på grund av "väder" norrut så gjorde vi det enda rätta - vi styrde söderut. Håkan, undertecknad, Robban B och Bernt-Olof i Cesar Gustav och Mikael L och Nils W i Petter Ludvig.

Efter lite färdplansdispyter med FPC kom vi iväg. Fint flygväder över vattnet och efter en halvtimme var vi över Rügen! Efter en titt hos de tyska tornugglorna (vars engelska inte var så illa som jag väntade mig, men som ändå får "This is ze gearman coastgaaaard. What are you sinking about?" att sådär flasha framför ögonen), betalt landiningsavgift och på obefintlig skoltyska dividerat lite med damen i receptionen så kom vi iväg.

Destinationen var Binz, där mat intogs och strandpromenaden inspekterades lite innan det var dags att göra delay på färdplanen igen och inhandla lite...förnödenheter innan vi lyfte på exakt utsatt tid.

Jag låter bilderna berätta resten. :)

Tack allihop för en fin tur!

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Henrik Persson

Användarvisningsbild
Henrik
Kontakt:

Inlägg av Henrik »

Haha, Robban bidrar med en fin bild:

Bild

Keep em coming!
Henrik Persson

Användarvisningsbild
NisseWesterlund

Inlägg av NisseWesterlund »

Lite fler bilder. Ursäkta kvalitén, men tjejen hade snott min "riktiga" kamera...

Håkan lever som han lär och greppade resedagboken i samma sekund som huvudstället tog i marken.
Bild

The Aviator!
Bild

En mysig strandpromenad med Henriks nacke i förgrunden.
Bild

Mikael i sitt rätta element: I luften, vid spaken i sin Dynamic. (Förlåt att jag dreglade på din glaspanel...)
Bild

Skriv svar