Jag och Patric fick dessvärre åka ganska tidigt efter att ha insupit atmosfären en stund, samt kikat lite på de fina flygplanen som tagit sig dit, men Mikael stannade kvar och gjorde reklam för klubben ett tag till. En hel bunte informationsblad gick enligt uppgift åt!
Löddeköpinge 2008-07-22
Löddeköpinge 2008-07-22
Jag, Patric O, Peter L och Mikael L tog oss till Löddeköpinge där det var någon form av motordag där man kunde landa. Trevligt litet(!) fält (ett par studsar där man övar kortfältslandningar rekommenderas).
Jag och Patric fick dessvärre åka ganska tidigt efter att ha insupit atmosfären en stund, samt kikat lite på de fina flygplanen som tagit sig dit, men Mikael stannade kvar och gjorde reklam för klubben ett tag till. En hel bunte informationsblad gick enligt uppgift åt!

Henrik Persson