Sida 1 av 1
G-MTPA = SE-VHT
Postat: ons nov 12, 2008 8:19 pm
av Gregory Hood
Nu har min trike interimsregistreringsbeteckning!!

SE-VHT
Helge Torre base, bana 21

Postat: fre nov 21, 2008 2:02 pm
av Gregory Hood
and is now SE-VMT
Postat: fre nov 21, 2008 3:24 pm
av Erik
Hoppas vi får se Mike Tango ute på banan snart
Fast det får sluta snöa först

Postat: fre nov 21, 2008 4:07 pm
av samir
Gregory Hood skrev:and is now SE-VMT
GRATTIS, Seirra Echo Vector Mick Tango
Request a big cake for eating,
Seirra Alfa Mick India Romeo
Snart kan vi se dig flyga med din nya trike när det är helt vit som bilden visar

Postat: fre nov 21, 2008 6:57 pm
av Gregory Hood
Hej! Det är precis lika min trike!
Kul!!

Postat: lör nov 22, 2008 10:20 am
av NisseWesterlund
As long as "Tango" is a part of your call sign, you're cool!
Postat: lör nov 22, 2008 1:00 pm
av Gregory Hood
Exactly!!

Sondag!
Postat: sön nov 23, 2008 2:36 pm
av Gregory Hood
Fantastisk flygväder idag! Liten kalt!
