Sida 1 av 1

G-MTPA = SE-VHT

Postat: ons nov 12, 2008 8:19 pm
av Gregory Hood
Nu har min trike interimsregistreringsbeteckning!! :lol: SE-VHT

Helge Torre base, bana 21 :roll:

Postat: fre nov 21, 2008 2:02 pm
av Gregory Hood
and is now SE-VMT

Postat: fre nov 21, 2008 3:24 pm
av Erik
Hoppas vi får se Mike Tango ute på banan snart ;)

Fast det får sluta snöa först :roll:

Postat: fre nov 21, 2008 4:07 pm
av samir
Gregory Hood skrev:and is now SE-VMT


GRATTIS, Seirra Echo Vector Mick Tango

Request a big cake for eating,

Seirra Alfa Mick India Romeo





Snart kan vi se dig flyga med din nya trike när det är helt vit som bilden visar
Bild

Postat: fre nov 21, 2008 6:57 pm
av Gregory Hood
Hej! Det är precis lika min trike!

Kul!! :D

Postat: lör nov 22, 2008 10:20 am
av NisseWesterlund
As long as "Tango" is a part of your call sign, you're cool!

Postat: lör nov 22, 2008 1:00 pm
av Gregory Hood
Exactly!! 8)

Sondag!

Postat: sön nov 23, 2008 2:36 pm
av Gregory Hood
Fantastisk flygväder idag! Liten kalt! 8)

Bild