Håll tiderna vid skolning

Moderatorer: Henrik, Henrik

Användarvisningsbild
Johan
Inlägg: 619
Blev medlem: ons apr 26, 2006 6:56 pm
Ort: Trelleborg
Certifikat innehav: PPL

Håll tiderna vid skolning

Inlägg av Johan »

Om det nu ska skolas en massa även på VKK, så tycker jag att vi ska försöka hålla tiderna...alla vill komma till att flyga, nu när dagarna bli kortare. Min flygning ikväll blev 30 minuter sen, en försening som hängde kvar sen skolningen. Inte så mycket iofs, men nu blir det ju mörkt vid sex, halv sju...

Funderade på något system att meddela förseningar. Kan man inte lägga in det på något sätt i Boka Plan? Det hade varit smidigt att se det där...

Tja det det var det...för övrigt en helt underbar flygkväll...lugnt och en fantastisk höstsol...

Användarvisningsbild
Johan
Inlägg: 619
Blev medlem: ons apr 26, 2006 6:56 pm
Ort: Trelleborg
Certifikat innehav: PPL

Inlägg av Johan »

Nä, men klockan 17:00 ska det vara fullt möjligt...
Ok, jag fick andra uppgifter om förseningen.

Det jag ville komma fram till var att alla måste respektera tiderna bättre. Speciellt nu när dagarna blir kortare och snart färre med bra väder.
Det måste finnas tider på helgerna att flyga, så att alla inte är upptagna för skolning. Men samtidigt är det ju kul att det är många som vill vara med i klubben och flyga. Det är bara att hoppas att det kommer ett plan till. Det kommer att vara många klara i sommar som vill flyga, och i sommar blir det längre utfärder. Det går inte att tvingas till att ligga runt ESTT. Det är det ingen som blir bättre flygare av.

Det är lugnt Roman, ville bara gör alla uppmärksamma så att det inte blir mer vilda västern i klubben...

Skriv svar