Bra snurr på fältet

Moderatorer: Henrik, Henrik

Användarvisningsbild
Johan
Inlägg: 619
Blev medlem: ons apr 26, 2006 6:56 pm
Ort: Trelleborg
Certifikat innehav: PPL

Bra snurr på fältet

Inlägg av Johan »

Idag var det bra snurr på fältet...det skolades hej vilt, och EK-flygningarna duggade tätt. Kalle Kalle hann inte mer än att stanna framför klubbhuset innan det var dags igen. Vilket kommersiellt flygbolag som helst hade blivit avundsjuka på de turn-around tiderna KK hade idag :lol:

Robban och Nisse trafikerade varvet flitigt idag, och det var riktigt snygga EK-landningar som vi i publiken bjöds på!

Och vi får inte glömma bort stugvärds-Nisse som klippte gräset, rensade ogräs och mycket mer. Hur snyggt som helst och trevligt att komma ner en runda på klubben.

Härligt att se!

Flyg väl och mycket!
Johan
PPL (SEP, IR), UL-B

Användarvisningsbild
Henrik
Inlägg: 657
Blev medlem: fre apr 28, 2006 12:18 am
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av Henrik »

Fint att se!

Jag har idag också besvarat lite korrespondens ifrån tyskland. Tyskarna verkar ha hittat vårt fält och jag tycker mig se en ökning i antalet besökande kärror, vilket såklart är trevligt.
Henrik Persson

Användarvisningsbild
NisseWesterlund
Inlägg: 149
Blev medlem: tor jan 24, 2008 10:48 am
Ort: Malmö

Inlägg av NisseWesterlund »

Avslutade dagen med en romantisk tur mot solnedgången med Daniel. Totalt 3:55h i luften i dag. Tusan...det gungar fortfarande i kroppen. Sist jag kände såhär hade jag seglat 12 timmar i sträck i 13 sekundmeter... :-D Tänker på Håkan som guppar fram från nio på morgonen till sju på kvällen... :shock:

Skriv svar