Sida 1 av 1
Aero 2017 (EDNY)
Postat: ons jan 11, 2017 10:06 pm
av Johan
Funderar på att flyga till Aero 2016 i Friedrichhafen (EDNY) 6-8/4.
Någon som är intresserad att hängs med?
Aero 2016 (EDNY)
Postat: tor jan 12, 2017 11:09 am
av Roi
Hej
Jeg er vil meget gerne med

Postat: tor jan 12, 2017 6:49 pm
av Johan
Tummen upp @Roi!
Hade tänkt ta ICM, men vi får kanske fundera på VPL?
Postat: fre jan 13, 2017 11:25 am
av Roi
Ja, VPL kunne være en mulighed, jeg forventer jeg er omskolet til VPL inden April
Noget andet, du mener vel Aero 2017 i Friedrichhafen

Postat: fre jan 13, 2017 10:17 pm
av Johan
Kanske tänke jag resa bakåt i tiden?
2017 givetvis... 😀 (Ämnesraden ändrad...)